Странице

четвртак, 23. фебруар 2012.


NE DIRAJ MOJE KRUGOVE


MERARINA

Mere
Dužinu širine širinu dužine
Učionice učiteljice i table
Mere klupu
Đaka spolja Dlaku olovku devojku
Visine daljine mere
Reč i rupu
Mere glavu prst i ruku
Mere uzimanje
Ostavljanje
Mere muku
Prijatelja
Zver
Veru i neveru
Mere meru
Svet i ljude
I nemerljivo
Nemerljivom sude
Krstom ga lancem mere
Da ne grozi
Da meren bude

GUTANJE

Tanjir guta kašu
I kašiku
Jede čašu
So slanik i flašu
Ždere zdelu i salatu
Pogaču
Kolač
Nož u kolaču
Guta sto stolnjak stolice
Sa onima koji sede
Jede police
Peć i vatru
Sobu jede
Tavan i podrum
Ždere grede
Kuću guta
Hrast i šumu iznad kuće
Komad puta
Guta njive guta plast
Jede Sunce Nebo Vodu
Jede selo
I nenaždran jede sebe
Kao jelo

PESMA ZA MOJ OPROŠTAJ S VAMA

Poslednje sam čuđenje sveta!
Zapamtite kaktus i raspored bodlji -
nabošćete se na reč
Zatalasani smrad
između gornje usne i donjeg kapka oka.

Oko moje jezero sa leševima riba
Nikad ti dosta devojaka

Dosta sa mrtvokrečinama u venama
Žena sa rukama tako ume
tako lepo
da prevaziđe banalnost morala

Nepoimanje zbunjujućeg,
jer sreća mala il' velika
sa dojki mora li se samo mleko piti
ne nadajte se
da me možete ubiti

Autor  - B. S. ( Ne diraj moje krugove )

Veliko hvala na ustupljenim stihovima
Marija

2 коментара: